Hur gör Ormar då dom har sex?

Jag har diverse små sjuka nattdilemman som brukar hålla mig vaken om nätterna då jag ska sova. Igår kväll låg jag och grubblade på hur Ormar egentligen gör när dom har sex. Jag menar dom är ju bara två långa snören. Har han-ormarna en snopp, och i så fall skrapas inte den mot marken då dom ringlar sig och varför ser man den aldrig??

Min kompis Daniel bringade mig (aningen irriterad över mitt sjuka dilemma) klarhet i det hela. Ormar slingrar sig runt varandra i en spiral när dom har sex och han-ormen har en snopp men den ligger som gömd i en ficka. Hon-ormarna har oxå en ficka för att skydda sitt könsorgan. Men det måste ändå vara besvärligt att vara orm...... Tänk alla människor som har problem med att "hitta rätt", då ska ni ju vara glada över att ni inte är ormar! Fatta och vare en åtta meter lång anakonda och ska pricka in en fyra centimeters punkt där könet finns, dom får säkert hålla på i flera timmar...........

//Frida

Kommentarer
Postat av: Robin

2008-09-10 @ 10:55:21
URL: http://c
Postat av: Robin

HAHA!

2008-09-10 @ 10:55:43
URL: http://chockrobin.blogg.se/

Kommentera muppäggsmaffian här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0