Igen och igen

Nu låter ju jag som en tant som bara upprepar saker om mina stövlar, men jag och stövlarna är en i höst. Till min förvåning har jag gått och blivit blöt om fötterna när stövlarna är på. Jag har letat efter hålet men inte hittat något tills idag när jag gick förbi en gigantisk vattenpöl och ställde mig iden för att se vart det läckte (om det bubblade någonstans) till min stora besvikelse hände inget.. Förutom blöta strumpor. Nu i efterhand undrar jag varför jag gjorde så, hade det inte varit enklare att pröva om/var hålet var utan att vara I stövlarna?

//Annika

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha

2008-09-13 @ 11:56:07
URL: http://chockrobin.blogg.se/

Kommentera muppäggsmaffian här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0