Muppägget nr två

Det är bedrövligt av mig att jag inte pressenterat mig förrän nu men jag lyckades glömma användarnamnet. Jag heter Frida, är 19 år och kommer från Sthlm. För tillfället bor jag i Umeå som student och läser media komunikation. Det andra muppägget  Annica är min högstadiekompis och hon bor kvar därnere (oklokt val). Och här kommer historien om Muppäggsmaffian. En måndagkväll för någon vecka sedan sitter jag och Annica på msn aningen påverkade. Jag har sett fotboll och drukigt öl och hon har pimplat lite vin för att stå ut med skolstarten. Vi är två mycket märkliga kvinnor och har väldigt sjuk humor i vanliga fall och i kombination av alkohol blir det värre. I alla fall hade vi båda muppade äggstockar vid det tillfället, min mår bra nu men idén till muppäggsmaffians blogg var redan kläckt. Här kommer jag fortsättningsvis blogga om diverse mystiska grejer som rör sig i mitt huvud och om livet i allmänhet. Enjoy


Kommentarer

Kommentera muppäggsmaffian här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0